Jak wybrać dywany do salonu i nie zwariować przy małym metrażu

Login Page Forums Athletes Jak wybrać dywany do salonu i nie zwariować przy małym metrażu

• This topic is empty.
Viewing 0 reply threads
  • Author
      tristanlugo

Podczas remontu mieszkalam w salonie, gdzie tymczasowo postawilam kanapa z funkcja spania. Wybralam model z tapicerka welurowa w kolorze musztardowym. Miala wbudowany mechanizm DL, ktory pozwalal rozlozyc ja w 10 sekund. Na co dzien spala na niej corka, gdy przyjezdzala w weekendy. Okazalo sie, ze to swietne rozwiazanie na gosci. Gdyby nie ta kanapa, spalabym na podlodze na dmuchanym materacu. A w sypialni zamiast lozka postawilam wersalka, ktora w ciagu dnia sluzy jako sofa. Remont wymusil na mnie przearanzowanie calego mieszkania.

Coraz częściej spotykam się z pytaniem o kolory we wnętrzach biurowych w domu. Pracuję zdalnie od lat i wiem, że źle dobrana barwa może zabić produktywność. W moim domowym gabinecie postawiłam na jasny fiolet z dodatkiem szarości. To niby nietypowy wybór, ale działa kojąco na oczy i pomaga się skupić. Do tego dodałam regał w kolorze dębu i białą lampę podłogową. Unikam czerwieni i pomarańczu w strefie pracy – one rozpraszają. Za to w poczekalni dla klientów (mam małą przestrzeń w przedpokoju) użyłam ciepłego brzoskwiniowego odcienia, który sprawia, że ludzie czują się mile widziani.

Nie zapominaj o osłonie przed wzrokiem sąsiadów. Nawet najpiękniejsza aranżacja straci urok, gdy będziesz czuć się jak na widoku. Postaw matę bambusową przymocowaną do balustrady linkami – jest lekka, przepuszcza powietrze, a przy tym daje cień. Możesz też użyć sztucznego bluszczu w panelach, który wygląda naturalnie i nie wymaga podlewania. Jeśli wolisz coś bardziej praktycznego, wybierz rolowaną żaluzję zewnętrzną z tkaniny zaciemniającej – zablokuje słońce w upalne popołudnia i zapewni prywatność, gdy siedzisz na kanapie z funkcją spania i czytasz książkę.